Úřední deska je veřejně dostupná plocha určená ke zveřejňování právních předpisů, rozhodnutí a dalších dokumentů správních orgánů a soudů. Na
úředních deskách obcí se zveřejňují především obecně závazné vyhlášky, protože
tím je podmíněna jejich platnost.
Hustopečská úřední deska se do 6. prosince skládala z několika informačních
tabulí umístěných na náměstí pod Komerční bankou. Ty nyní nahradí elektronická deska,
která stojí vedle budovy městského úřadu, tzv. staré pošty. „Úřední deska
pomalu dosluhovala a díky projektu elektronizace městského úřadu jsme pořídili elektronickou
úřední desku z dotačních prostředků. Zařízení stálo kolem 750 tisíc korun,“
uvedl tajemník Pavel Michalica.
Informace se budou vkládat online a obě úřední desky budou zatím fungovat
souběžně, dokud nebude elektronická úřední deska optimálně pracovat. „Na desce
se klienti městského úřadu dozvědí i další informace. Prohlížeč je napojený na
webové stránky města, kde jsou například zveřejněny aktuality,“ doplnil
Michalica.
-ves-
Projekt CZ.06.3.05/0.0/0.0/16_044/0002587 je spolufinancován Evropskou unií