Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo na Odbor územního plánování
Referent státní správy a
samosprávy
Agenda geografického
informačního systému /GIS/
Pracovní náplň:
Plnění výkonu úřadu územního plánování, zejména pořizování územně analytických podkladů, tvorba, údržba, aktualizace databází a rozvoj geografického informačního systému, sběr a zpracování geodetických zaměření, práce s digitálními vektorovými a rastrovými daty, konverze dat (kml, shapefile, dgn, csv ...), tvorba mapových výstupů, práce s daty katastru nemovitostí apod.
Požadujeme:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů – státní občanství ČR, příp. cizí státní občan, s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, způsobilost k právním úkonům,
- trestní bezúhonnost
- ovládání jednacího jazyka
- vysokoškolské vzdělání, nejlépe technického zaměření (geoinformatika, geodézie apod.)
- znalost GIS programů (ArcView, výhodou znalost ArcGIS Pro a QGIS)
- základní znalosti programování (JAVA, python, html)
- zkušenosti se zpracováním geodetických zaměření výhodou
- zkušenost s databázemi a dotazy SQL výhodou
- výborné znalosti práce s PC
- řidičský průkaz B – aktivní řidič
Přihláška musí obsahovat:
- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a přílohou č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 10.
Nástup: předpoklad 11/2021, popř. dle dohody
Nabízíme:
- možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- možnost stravování v místě pracoviště
- příjemné pracovní prostředí
- pružnou pracovní dobu
- pět týdnů dovolené
Přihlášku s požadovanými
doklady uchazeč doručí na adresu:
Město
Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 01
Hustopeče
Obálku
je nutné označit heslem:
„Výběrové
řízení – Referent státní správy a samosprávy – agenda
GIS“.
Kontaktní
osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář
tajemníka, agenda personalistiky
tel.: 519 441 031, 725 506 392, e-mail:
strnadova@hustopece.cz,
www.hustopece.cz
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 08.11.2021 do 17:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.