Výběrové řízení - Vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí

Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na funkci

VEDOUCÍ ODDĚLENÍ
SOCIÁLNĚ-PRÁVNÍ OCHRANY DĚTÍ

Jedná se o řízení oddělení sociálně-právní ochrany dětí na Sociálním odboru MěÚ Hustopeče (obec s rozšířenou působností) v problematice SPOD. Náplní práce bude kontrola i samostatný výkon přenesené působnosti svěřené v agendě sociálně–právní ochrany dětí a ukládání případných nápravných opatření, kontrola plnění a správnost standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí, poskytování sociálně-právního poradenství, prošetřování a vyřizování stížností občanů na úřední postup nebo nevhodné chování úředníků na dané agendě apod.


Požadujeme:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění
- občanská a morální bezúhonnost
- negativní lustrační osvědčení k datu jmenování do funkce (u osob narozených před 01.12.1971)
-vzdělání vysokoškolské v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu, a to v oborech se zaměřením studia v souladu s § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění
- praxe 5 roků, nejlépe v oboru veřejná správa, sociálně-právní ochrana dětí, popř. sociální oblast
- výborné znalosti z oblasti práva a výkonu SPOD (zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, v platném znění, zákon č. 128/2000 Sb.
o obcích (obecní zřízení), v platném znění
- znalost standardů kvality sociálně-právní ochrany dětí
- orientace v technikách a metodách výkonu sociální práce, práce s dětmi a řízení lidských zdrojů
- manažerské dovednosti a zkušenosti s řízením kolektivu, vítány
- organizační, komunikační a vyjednávací schopnosti na vysoké úrovni
- empatii a citlivost k potřebám dětí
- odolnost vůči stresu
- výborné znalosti práce s PC
- řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič

Přihláška musí obsahovat:
- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, popř. č. dokladu o povolení k trvalému pobytu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)

K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
a dovednostech týkající se správních činností
- kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce (popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti)
- lustrační osvědčení v návaznosti na zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, a to nejpozději k datu jmenování do funkce (u osob narozených před 01.12.1971)
- čestné prohlášení podle § 4 odst. 3 zákon č. 451/1991 Sb., kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkcí ve státních orgánech a organizacích České
a Slovenské Federativní Republiky, České republiky a Slovenské republiky, v platném znění, (u osob narozených před 01.12.1971)

Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a přílohou č. 1 k nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., platová třída 11.

Nástup: ihned, popř. dle dohody

Nabízíme:
· k základnímu platu poskytnutí příplatku za vedení a po zapracování možnost osobního příplatku
· možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- flexi pasy
· možnost stravování na pracovišti
· příjemné pracovní prostředí
· pružnou pracovní dobu
· pět týdnů dovolené

Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:

Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče

Obálku je nutné označit heslem:
„Výběrové řízení –Vedoucí oddělení sociálně-právní ochrany dětí“.

Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky, tel.: 519 441 031, 725 506 392,e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece.cz

Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 27.02.2025 do 14 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.

MěÚ Hustopeče si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo funkci neobsadit. Podáním přihlášky do výběrového řízení uchazeč souhlasí s tím, že MěÚ Hustopeče bude pro potřeby výběrového řízení nakládat s jeho osobními údaji.