Výběrové řízení - Organizační a administrativní pracovník
Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo na Odbor kancelář tajemníka – zástup za mateřskou dovolenou
Organizační a administrativní pracovník / pracovnice
Pracovní náplň:
Pořizování zápisů z jednání orgánů územních samosprávných celků, vyřizování administrativní a spisové agendy, sekretářské práce apod.
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- komunikativnost a vysoká úroveň vystupování, ústního i písemného projevu
- výborná znalost českého jazyka
- psaní všemi deseti prsty
- výborné znalosti práce s PC
- trestní bezúhonnost (při nástupu do pracovního poměru uchazeč doloží výpis z rejstříku trestů)
Přihláška musí obsahovat:
- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, přílohou č. 1, platová třída 6.
Nástup:
předpoklad 11/2020, popř. dle dohody
Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:
Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
Obálku je nutné označit heslem: „Výběrové řízení – Organizační a administrativní pracovník/pracovnice“.
Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky, tel.: 519 441 031, 725 506 392, e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece.cz
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 29.09.2020 do 14:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.