Výběrové řízení - Administrativní a spisový pracovník/pracovnice (agenda podatelny)
Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo na odboru správních činností
ADMINISTRATIVNÍ A SPISOVÝ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
(AGENDA PODATELNY)
Pracovní náplň:
Administrativní činnost zajišťující chod podatelny a výpravny městského úřadu, evidence přijaté a odeslané pošty v programu elektronické spisové služby GINIS, kontrola registru subjektů ve spisové službě, datové schránky, vypravování zásilek pomocí frankovacího stroje, poskytování informací občanům, zabezpečování spojování telefonních hovorů apod.)
Požadujeme:
- střední vzdělání s maturitní zkouškou
- komunikativnost a vysoká úroveň vystupování, ústního i písemného projevu
- zkušenosti s chodem podatelny a elektronickou spisovou službou výhodou
- výborné znalosti práce s PC
- trestní bezúhonnost (při nástupu do pracovního poměru uchazeč doloží výpis z rejstříku trestů)
Přihláška musí obsahovat:
- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, přílohou č. 1, platová třída 6.
Nástup: nejlépe ihned, popř. dle dohody
Nabízíme:
· možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- flexi pasy
· možnost stravování na pracovišti
· příjemné pracovní prostředí
· pružnou pracovní dobu
· pět týdnů dovolené
Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:
Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
Obálku je nutné označit heslem:
„Výběrové řízení – Administrativní a spisový pracovník/pracovnice“.
Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky, tel.: 519 441 031, 725 506 392, e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece.cz
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 22.04.2025 do 14:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.