Výběrové řízení - Administrativní a spisový pracovník/pracovnice (agenda podatelny)

Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje výběrové řízení na pracovní místo na odboru správních činností

ADMINISTRATIVNÍ  A SPISOVÝ PRACOVNÍK / PRACOVNICE
(AGENDA  PODATELNY)


Pracovní náplň:

Administrativní činnost zajišťující chod podatelny a výpravny  městského úřadu, evidence přijaté a odeslané pošty v programu elektronické spisové služby GINIS, kontrola registru subjektů ve spisové službě, datové schránky, vypravování zásilek pomocí frankovacího stroje, poskytování informací občanům, zabezpečování spojování telefonních hovorů apod.)

Požadujeme:

-  střední  vzdělání s maturitní zkouškou

-  komunikativnost a vysoká úroveň vystupování, ústního i písemného projevu

-  zkušenosti s chodem podatelny a elektronickou spisovou službou výhodou

-  výborné znalosti práce s PC

-  trestní bezúhonnost (při nástupu do pracovního poměru uchazeč doloží výpis z rejstříku trestů)

Přihláška musí obsahovat:

- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)

K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech 

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání

Platové podmínky:

- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných  službách  a  správě,  přílohou č. 1, platová třída 6.

Nástup:  nejlépe ihned, popř. dle dohody

Nabízíme:

·         možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu

-   příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění

-   příspěvek zaměstnavatele na stravování

-   flexi pasy

·         možnost stravování na pracovišti

·         příjemné pracovní prostředí

·         pružnou pracovní dobu

·         pět týdnů dovolené

Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:

Město Hustopeče, odbor kancelář tajemníka, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče

Obálku je nutné označit heslem:

„Výběrové řízení – Administrativní a spisový pracovník/pracovnice“.

Kontaktní osoba: Ing. Martina Strnadová – vedoucí odboru kancelář tajemníka, agenda personalistiky, tel.: 519 441 031, 725 506 392, e-mail: strnadova@hustopece.cz, www.hustopece.cz

Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 22.04.2025 do 14:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.