Výběrové řízení – Odborný asistent / asistentka – agenda přestupků
MĚSTO HUSTOPEČE, se sídlem Hustopeče, Dukelské nám. 2/2, 693 01 HustopečeIČ 00283193
OZNÁMENÍ
Vedoucí Městského úřadu Hustopeče vyhlašuje podle § 7 odst. 3 zákona č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění, výběrové řízení na pracovní místo na odboru přestupků a silničního hospodářství MěÚ Hustopeče
ODBORNÝ ASISTENT / ASISTENTKA
/AGENDA PŘESTUPKŮ/
Pracovní činnosti se týkají přípravy řešení přestupků, administrativy a spisové služby.
Požadujeme:
- splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů
- bezúhonnost
- vzdělání středoškolské s maturitní zkouškou, nejlépe z oboru veřejná správa
- znalost platných legislativních předpisů výhodou
(zákon 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení
o nich, zákon č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích a 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, aj.)
- dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti
- samostatnost, přesnost a spolehlivost
- praxe v oboru přestupkového nebo správního práva výhodou
- výborné znalosti práce s PC
Přihláška musí obsahovat:
- osobní údaje (jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, číslo občanského průkazu, adresa trvalého bydliště, telefonní spojení, datum a podpis uchazeče)
K přihlášce uchazeč přiloží tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech
- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
- výpis z evidence Rejstříku trestů, ne starší jak 3 měsíce
Platové podmínky:
- řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, nařízením vlády č. 341/2017 Sb. o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě a přílohou č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., platová třída 8.
Nástup: 08/2024, popř. dle dohody
Nabízíme:
• možnost čerpání benefitů ze sociálního fondu
- příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- příspěvek zaměstnavatele na stravování
- flexi pasy
• možnost stravování na pracovišti
• příjemné pracovní prostředí
• pružnou pracovní dobu
• pět týdnů dovolené
Přihlášku s požadovanými doklady uchazeč doručí na adresu:
Město Hustopeče, tajemník MěÚ, Dukelské nám. 2/2, 693 01 Hustopeče
Obálku je nutné označit heslem:
„Výběrové řízení – Odborný asistent / asistentka – agenda přestupků“.
Kontaktní osoba: MVDr. Pavel Michalica – tajemník MěÚ
tel.: 728 882 716
e-mail: tajemnik@hustopece.cz, www.hustopece.cz
Přihlášky s uvedenými údaji a doklady budou přijímány ve lhůtě do 31.07.2024 do 17:00 hodin na podatelně MěÚ Hustopeče. Přihláška doručená po stanoveném termínu bude uchazeči vrácena bez dalšího projednání.
V Hustopečích dne 16.07.2024
MVDr. Pavel Michalica, v.r.
vedoucí MěÚ Hustopeče