Objednávkový systém

Prostřednictvím tohoto modulu si můžete objednat obsluhu u příslušné agendy, zobrazené v nabídce po vstupu do systému, na určitý den a hodinu.

Abychom však neznevýhodnili klienty, kteří čekají ve frontě bez internetového objednání, může se ke každé přepážce (činnosti) objednat na každých 60 minut JEN JEDNA OSOBA. Zbytek kapacity přepážky je určen pro klienty, kteří přišli bez objednání.

Postup objednání:
    • vstupte do systému
    • vyberte si požadovanou činnost k jednotlivé agendě
    • vyberte požadovaný den a vyberte si z volných časů
    • vyplňte kontaktní údaje, položky označené * jsou povinné
    • odešlete objednávku
    • na Vámi zadaný e-mail bude zaslán odkaz pro potvrzení objednávky. Objednávku je nutné potvrdit do 15 min. kliknutím na odkaz v e-mailu.
    • Po potvrzení objednávky obdržíte na uvedenou e-mailovou adresu vygenerovaný jedinečný číselný PIN kód s údaji o objednání a dalšími informacemi a pokyny, jak postupovat po příchodu na úřad

Upozornění!

K obsluze se dostavte včas na objednanou hodinu,

Do systému se musíte zaregistrovat přes nabídku OBJEDNANÍ KLIENTI nejdříve 15 minut před (ne dřív) přiděleným časem objednání a nejpozději 15 minut po přiděleném čase objednání, např. u klienta, který se objednal na 9:00, se musí registrovat v rozpětí 8:45 až 9:15, ne později!

Po uplynutí tohoto 30timinutového intervalu (třeba jen o jednu vteřinu) program již přidělený PIN nezná, a proto jej nemůže akceptovat.

V případě registrace dříve než 15 min. před, Vám systém zahlásí NEPLATNÝ KÓD, proto vyčkejte a opět se registrujte až ve stanoveném časovém rozpětí.

Dodržíte-li zadaný čas, budete přednostně obslouženi!

Pokud víte předem, že se vám nepodaří v objednaný den a hodinu návštěvu úřadu uskutečnit, můžete objednaný termín zrušit.

Postup po příchodu na úřad:
    • po příchodu na úřad zadejte přes nabídku OBJEDNANÍ KLIENTI přidělený číselný kód – PIN, tento nelze použít opakovaně pro další osobu,
    • odeberte si lístek s pořadovým číslem a jménem, vaše číslo bude zařazeno do fronty a vyvoláno jako prioritní klient (ihned po dokončení právě obsluhovaného klienta),
    • v případě, že se budete registrovat do systému před anebo po uplynutí časového intervalu, systém Vás nenalezne. V takovém případě se můžete přihlásit jako běžný klient a budete zařazen/a do fronty a obsloužen/a v pořadí došlých klientů.