Implementace principů procesního a projektového řízení do praxe MěÚ Hustopeče
Název projektu: |
Implementace principů procesního a projektového řízení do praxe MěÚ Hustopeče |
Prioritní osa: | 4 - Veřejná správa a veřejné služby |
Primární oblast podpory: | 4.1 - Posilování institucionální kapacity a efektivnosti veřejné správy |
Registrační číslo: Prioritní osa: |
CZ.1.04/4.1.01/89.00011 |
Zahájení realizace projektu: |
01.01.2013 |
Datum ukončení realizace projektu: | 30.6.2015 |
Celkové výdaje na projekt (v Kč): | 2.991.792,- |
Ve spolupráci s externí firmou byla, v období od března 2013 do prosince 2013, zpracována procesní analýza 3 odborů MěÚ a navržena nápravná opatření (zmapování a analýza procesů, identifikace procesů, popis procesů, popis vazeb mezi procesy, hledání duplicit, analýza možností spolupráce a sdílení procesů. Ve stejném termínu (březen 2013 až prosinec 2013) a zpracována projektová analýza a navržena nápravná opatření. Dále bylo roce 2013 realizováno 1 pětidenní uzavřené školení “Specifika evropských fondů” a 1 třídenní “Řízení změnových procesů” pro cílovou skupinu zaměstnanců na manažerských pozicích. Cílem vzdělávání bylo zkvalitnit procesní řízení s ohledem na probíhající změny.
Manažer a metodik projektu pro projektové a procesní řízení v období od září 2013 do konce projektu zpracovával metodiku procesního řízení MěÚ Hustopeče a metodiku projektového řízení MěÚ Hustopeče a ve spolupráci s ostatními pracovníky MěÚ Hustopeče zaváděl nový software pro procesní řízení jako podpůrný nástroj pro optimalizaci procesů a procesního řízení.
Celý projekt byl ukončen 17. června 2015
závěrečnou konferencí, kde byly představeny a zhodnoceny výstupy projektu
starostům okolních měst a odborné veřejnosti.