Elektronizace městského úřadu Hustopeče
Název projektu: |
Elektronizace městského úřadu Hustopeče |
Prioritní osa: | 6.2 zavádění ICT v územní veřejné správě – Cíl Konvergence |
Primární oblast podpory: | 6.2.1 Zavádění ICT v územní veřejné správě |
Registrační číslo: Prioritní osa: |
CZ.1.06/2.1.00/22.09337 |
Zahájení realizace projektu: |
01.03.2014
|
Datum ukončení realizace projektu: | 31.08.2015 |
Celkové výdaje na projekt (v Kč): | 5.693.825,7 |
Výše dotace z rozpočtu IOP (v Kč): | 4.839.751,84 |
V srpnu 2014 byla městu Hustopeče přidělena dotace z Integrovaného operačního programu na rozvoj informačních technologií. Projekt Elektronizace městského úřadu Hustopeče byl ukončen v listopadu 2015. Jeho cílem projektu bylo povýšit úřad na moderní a efektivní, schopný plné elektronické komunikace odpovídající dnešní době. Pro občany města i celého správního obvodu posílení elektronizace agend veřejné správy znamená další zjednodušení a urychlení jednání s úřadem.
Hlavními aktivitami projektu bylo
pořízení multifunkčního zařízení a skenovací linky včetně softwaru pro
skenovací linku, vytvoření sdíleného systému pro správu dokumentů města,
spádových obcí a příspěvkových organizací města, elektronizace a automatizace
řízení a kontroly nakládání s prostředky v rámci města a jejich PO. Technické
řešení projektu zahrnovalo např. nákup serveru pro posílení virtualizace, diskového
pole pro centrální diskové uložiště, zálohovacího softwaru a licencí. Realizace
aktivit investiční etapy byla ve zpoždění z důvodu prodloužení výběru
dodavatele pro technické řešení projektu.
Tento projekt je financován z prostředků Evropského fondu pro regionální rozvoj prostřednictvím Integrovaného operačního programu a rozpočtu města.